ZAPYTAJ O WYCENĘ:

Szlabany wjazdowe

brama obrotowa ECO

brama obrotowa ECO

Brama obrotowa o szerokości 5,0 m, wykonana ze stali ocynkowanej ogniowo z odblaskowymi taśmami. Górna poprzeczka obracana jest na jednym z pionowych słupów. Zamykanie następuje za pomocą kłódki.

OPIS I CENY

icon PDF
brama obrotowa UNIWERSALNA

brama obrotowa UNIWERSALNA

Jednoczęściowa brama wjazdowa, służąca kontroli dostępu tam, gdzie nie ma możliwości montażu bramy o pełnej szerokości, np. na wjazdach parkingowych i pojedynczych pasach ruchu. Blokowanie bramy w pozycji otwartej lub zamkniętej następuje za pomocą elementu blokującego. Regulacja pozycji pionowej za pomocą przeciwnakrętek znajdujących się pod płytami mocującymi.

OPIS I CENY

icon PDF
brama obrotowa JEDNOCZESCIOWA

brama obrotowa JEDNOCZĘŚCIOWA

Jednoczęściowa brama wjazdowa, służąca kontroli dostępu tam, gdzie nie ma możliwości montażu bramy o pełnej szerokości, np. na wjazdach parkingowych i pojedynczych pasach ruchu. Blokowanie bramy w pozycji otwartej lub zamkniętej następuje za pomocą elementu blokującego. Regulacja pozycji pionowej za pomocą przeciwnakrętek znajdujących się pod płytami mocującymi.

OPIS I CENY

icon PDF
brama stala UNIWERSALNA

brama stała UNIWERSALNA

Brama wjazdowa z płynną regulacją szerokości wjazdu do jednego centymetra. Wersja z regulacją wysokości umożliwia także dokładne ustawienie wysokości wjazdu w granicach 2,2 do 3,5 metra. Dostępne dwie szerokości bramy regulowane w zakresach od 3,85 do 5,2 i od 5,25 do 7,55 metra.

OPIS I CENY

icon PDF
ogranicznik wysokosci PODWIESZANY

ogranicznik wjazdu PODWIESZANY

Ogranicznik wysokości wjeżdżających pojazdów, w formie podwieszanej na łańcuchach stalowej belki. Wyznacza dopuszczalną wysokość pojazdów wjeżdżających na posesję, parking lub garaż podziemny. Do wyboru wersja o przekroju okrągłym i kwadratowym.

OPIS I CENY

icon PDF
uchwtyt ZNAKU DROGOWEGO

uchwyt do ZNAKU DROGOWEGO

Zestaw do montażu znaku drogowego o średnicy Ø 450 mm. Pasuje do wszystkich bram obrotowych o maksymalnym przekroju belki do 100 mm. Znak nie wchodzi w skład zestawu.

OPIS I CENY

icon PDF
barierka obrotowa PROVINCE

brama obrotowa PROVINCE

Ułatwia wjazd pojazdów dostawczych i ratunkowych, zapewniając jednocześnie elegancką ciągłość z barierkami PROVINCE. System blokady działa za pomocą uchwytu i kłódki umieszczanych na każdym module barierki. Do wyboru 5 gałek dekoracyjnych.

OPIS I CENY

icon PDF
brama obrotowa OZDOBNA 1

brama obrotowa OZDOBNA

Ozdobna bariera obrotowa służąca regulacji kontroli dostępu. Może być montowana samodzielnie lub w sąsiedztwie innych barier. Także jako dwuskrzydłowa. Stanowi estetyczny element architektury miejskiej, skutecznie kontrolujący ruch pojazdów i pieszych. Daje możliwość zablokowania w pozycji otwartej pod kątem 90°. Zamknięcie za pomocą zawleczki Ø 20 i kłódki (w
zestawie).

OPIS I CENY

icon PDF
bramka obrotowa SELEKTYWNA

bramka obrotowa SELEKTYWNA

Bramka obrotowa, która uniemożliwia wjazd pojazdów silnikowych, jednocześnie pozwalając na przejazd wszelkiego typu wózków i rowerów. Może służyć np. do regulacji ruchu w parkach narodowych. Mechanizm bramki posiada ogranicznik obrotu.

OPIS I CENY

icon PDF
bramka obrotowa TROMBONE

bramka obrotowa TROMBONE

Bramka obrotowa z możliwością blokowania w pozycji otwartej pod kątem 90°. Zamykana za pomocą zawleczki Ø 16 mm i kłódki (w zestawie). Pasuje stylistycznie do linii produktów TROMBONE.

OPIS I CENY

icon PDF
bramka obrotowa UNIWERSALNA

bramka obrotowa UNIWERSALNA

Bramka obrotowa, którą można zablokować w pozycji otwartej lub zamkniętej pod kątem 90°. Model dłuższy (2,5 m) wyposażony jest w pionową rurę, pozwalającą na montaż znaku drogowego. Zamknięcie działa za pomocą zawleczki Ø 20 mm oraz kłódki (w zestawie) lub trójkątnego klucza.

OPIS I CENY

icon PDF

Szlabany wjazdowe, bramki i ograniczniki wjazdu

Szlabany wjazdowe oraz inne zapory o analogicznym przeznaczeniu mają szerokie zastosowanie. Najczęściej można spotkać je na wjazdach na strzeżone parkingi (przy budynkach mieszkalnych, firmach, czy obiektach użytkowych) i przy pojedynczych pasach ruchu. Stosuje się je wszędzie tam, gdzie znajduje się konkretna ilość miejsc parkingowych, przeznaczona dla określonej grupy osób.